Assassin's Creed Black Flag Resynced - Map Pack
Use a special spyglass to instantly unlock rare collectibles across the World Map in Assassin's Creed Black Flag Resynced, available now on PC.
Collectibles revealed by the Map Pack can be toggled on or off using the Legend option in the World Map menu.