Assassin's Creed Black Flag Resynced - Map Pack
Gunakan teropong khas untuk membuka kunci barangan koleksi unik dengan serta-merta di seluruh Peta Dunia dalam Assassin's Creed Black Flag Resynced, kini tersedia di PC.