Assassin's Creed Black Flag Resynced - pakiet okrętowy Mistrz Asasynów
Pakiet morski Mistrza Asasynów zawiera: zestaw żagli, zwierzę pokładowe, strój załogi, koło sterowe, galion oraz ozdobę kadłuba.