Assassin's Creed Black Flag Resynced - Master Assassin Denizci Paketi
Master Assassin Denizci Paketi içeriğindekiler: Yelken seti, gemi evcil hayvanı, tayfa kıyafeti, dümen, figür başı ve gövde süslemesi.