Assassin's Creed Black Flag Resynced - pakiet zasobów
Zgarnij natychmiastowe wsparcie dla twej pirackiej kariery, wraz ze szczodrym datkiem w postaci waluty w grze, przydatnych materiałów oraz cennych towarów handlowych do gry Assassin's Creed Black Flag Resynced, już dostępnej na PC.