Assassin's Creed Black Flag Resynced - Sea Serpent Character Pack
Get gear inspired by abyssal sea creatures with the Sea Serpent Character Pack, featuring: - Stormfury Shroud (gear set) - Serpent's Fang Cutlass (sword) - Fury of the Deep Pistol - Abyssal Pendant (trinket)
Get unique gear inspired by abyssal sea creatures with vivid neon blue and black designs with the Sea Serpent Character Pack in Assassin's Creed Black Flag Resynced, available now on PC.