Assassin's Creed Black Flag Resynced - Sea Serpent Character Pack
Få fat i udstyr, der er inspireret af rædselsvækkende søuhyrer, med Sea Serpent Character Pack, der indeholder: - Stormfury Shroud (udstyrssæt) - Serpent's Fang Cutlass (sværd) - Fury of the Deep Pistol - Abyssal Pendant (smykke)
Få fat i udstyr, der er inspireret af rædselsvækkende søuhyrer, med stærke neonblå og sorte designs med Sea Serpent Character Pack i Assassin's Creed Black Flag Resynced, som er ude nu på pc.