Assassin's Creed Black Flag Resynced - Sea Serpent Character Pack
Dapatkan kelengkapan unik yang diinspirasikan oleh makhluk laut dalam, dengan reka bentuk biru neon dan hitam yang menyerlah melalui Sea Serpent Character Pack dalam Assassin's Creed Black Flag Resynced, kini tersedia di PC.