Assassin's Creed Black Flag Resynced - pakiet postaci Wąż morski
Zdobądź niepowtarzalne wyposażenie inspirowane stworzeniami z morskich głębin, wykorzystujące lśniące niebieskie i czarne barwy dzięki pakietowi postaci Wąż morski do gry Assassin's Creed Black Flag Resynced, już dostępnej na PC.