Assassin's Creed Black Flag Resynced - Sea Serpent Naval Pack
Få et skib, der er designet til at indgyde frygt i livet på alle, der nærmer sig, med Sea Serpent Naval Pack i Assassin's Creed Black Flag Resynced, som er ude nu på pc.