Assassin's Creed Black Flag Resynced - Sea Serpent Naval Pack
Dapatkan kapal yang direka untuk menggerunkan sesiapa sahaja yang berani menghampiri, dengan Sea Serpent Naval Pack dalam Assassin's Creed Black Flag Resynced, kini tersedia di PC.