Assassin's Creed Black Flag Resynced - pakiet okrętowy Wąż morski
Zdobądź statek zaprojektowany tak, aby budził grozę w każdym, kto tylko się do niego zbliży, dzięki pakietowi okrętowemu Wąż morski do gry Assassin's Creed Black Flag Resynced, dostępnej już na PC.