Assassin's Creed Black Flag Resynced - Sea Serpent Naval Pack
Şimdi PC'de mevcut olan Assassin's Creed Black Flag Resynced'da Sea Serpent Naval Pack ile size yaklaşmaya cüret edenlerin yüreklerine korku salan bir gemiye sahip olun.