Assassin's Creed Black Flag Resynced
Cetuskan ketakutan pada musuh anda tatkala anda menaiki kapal dan menenggelamkan kapal musuh sebagai Edward Kenway, kapten Jackdaw. Sama ada menyelinap di sebalik orang ramai atau mengetuai serangan berani, bertukar antara pembunuhan senyap dengan pertarungan sengit tatkala anda menggunakan pedang, pistol dan Hidden Blade dengan mudah. Dengan barisan legenda lanun bersejarah di sisi anda, ingkari empayar di tengah-tengah pertarungan lama antara Assassins dengan Templars.
Pertempuran telah dibina semula untuk pertemuan yang lebih dinamik, penekanan diberikan pada tangkisan dan pembunuhan, manakala selinap dan parkour telah dipertingkatkan untuk pelepasan diri dan pembunuhan yang lebih lancar. Naik taraf Jackdaw secara berterusan untuk menghadapi kapal musuh yang kuat dengan mekanik tentera laut dipertingkatkan yang menampilkan mod tembakan alternatif baharu. Penambahan kualiti hidup juga menangani halangan sebelumnya, memastikan pengalaman anda bertambah baik.
Sama ada anda belayar di lautan terbuka atau mengembara merentasi kawasan yang tidak pernah diteroka sebelum ini, temukan dunia terbuka lancar yang dibina dengan enjin Anvil terkini. Nikmati pemandangan indah yang terbentang luas tatkala anda mengharungi lautan bergelora, menyelam ke bangkai kapal di bawah laut atau meredah hutan tropika yang tebal. Dipertingkatkan oleh ciri seperti Dolby Atmos dan penjejak sinar, setiap adegan terasa lebih mengasyikkan, menghidupkan keindahan dunia.