Assassin's Creed Chronicles: China
Travel across China and its legendary landmarks. Stalk enemies from the roofs of the Forbidden City, hide in the shadows of the Great Wall, meet iconic historical figures and discover this Great Empire.
Brought to life by fusing the essence of Chinese 16th century traditional brush strokes with more contemporary, impressionistic styles, Shao Jun’s adventure will keep you awed in an evocative and truly living painting.
Assassin’s Creed Chronicles brings the thrill of being a master Assassin into 2.5D. Scout, sneak and hide to avoid detection. Fool enemies using whistles and disguises. Find your target, kill and escape.
As in all Assassin’s Creed experiences, freedom of movement is essential. Whether you’re running from danger, timely by-passing obstacles or stealthily climbing, you will feel that you really can do anything.
Should you fail to go undetected, you can always dispatch your enemies with style using Shao Jun’s empowering combat arsenal: close-combat martial arts, a powerful Kian Sword and her unique hidden Shoe blade.
Switch between fore, mid and background environmental layers and choose the right path accordingly to your need: opening up new pathways, accomplishing a side-mission, grabbing hidden collectibles, or taking the quickest path to your target.