Assassin's Creed Chronicles: China
Assassin's Creed Chronicles wprowadza technologię 2,5D do przygód asasyna. Obserwuj otoczenie, skradaj się i ukrywaj, aby uniknąć wykrycia. Zwabiaj ofiary za pomocą gwizdnięć i pozostań nierozpoznany dzięki przebraniom. Znajdź cel, wyeliminuj go i ucieknij.
Jak we wszystkich częściach sagi Assassin's Creed, najważniejsza jest swoboda poruszania się. Uciekająć przed niebezpieczeństwem, omijając przeszkody lub wspinając się, poczujesz wolność, jaką daje poruszanie się jako asasyn.
Jeśli nie uda się przejść niezauważonym obok wrogów, Shao Jun umie poradzić sobie na polu walki: posiada umiejętności walki wręcz, dzierży potężny miecz Kian Sword i atakuje ostrzem ukrytym w bucie.