Assassin's Creed Chronicles: China
Geleneksel 16. yüzyıl Çin fırça darbelerinin özünü daha modern, empresyonist üsluplarla birleştirerek hayata geçirilen Shao Jun'un macerası, sizi geçmişi gerçeğe dönüştüren ve adeta yaşayan bir tabloya götürerek kendisine hayran bırakacak.
Assassin's Creed Chronicles, usta bir Suikastçı olmanın heyecanını 2,5 boyutlu ortama getiriyor. Dikkat çekmemek için keşif yapın, gizlice ilerleyin ve saklanın. Düşmanlarınızı ıslık ve kostümlerle kandırın. Hedefinizi bulup öldürün ve sonra kaçın.
Tüm Assassin's Creed deneyimlerinde olduğu gibi burada da hareket özgürlüğü hayati önem taşıyor. Tehlikeden kaçarken, engelleri aşarken ve gizlice tırmanırken gerçekten her şeyi yapabileceğinizi hissedeceksiniz.
Gizliliğinizi koruyamayıp fark edilirseniz, Shao Jun'un güçlü silahlarıyla düşmanlarınızı her zaman zarifçe ortadan kaldırabilirsiniz: yakın dövüş savaş sanatları, güçlü bir Kian Kılıcı ve kendisine has gizli Ayak Bıçağı.