Legacy of the First Blade - DLC
Fight alongside the legend who first wielded the Hidden Blade, and change the course of history, while learning why the Assassins chose to fight from the shadows. Legacy of the First Blade includes 3 new episodic stories! Players can dive into the new episodes as they premiere, or experience the epic adventures in their entirety once all episodes are available.