Legacy of the First Blade - DLC
Suikastçıların neden karanlıklar içinde savaşmayı seçtiklerini öğrenirken Hidden Blade'i ilk kez kullanan efsanenin yanında dövüşün ve tarihin akışını değiştirin. Legacy of the First Blade, bölümlerden oluşan 3 yeni hikaye içerir! Oyuncular, başlarken yeni bölümlere dalabilir veya epik maceraları kullanılabilir olduklarında kendi bütünlükleri içinde deneyimleyebilirler.