The Fate of Atlantis - DLC
W drugim dodatku DLC, zatytułowanym Los Atlantydy, zanurzysz się w legendarny świat greckiej mitologii, aby odkryć prawdziwe moce swojej postaci i ujawnić tajemnice Pierwszej Cywilizacji.
Odwiedź trzy nowe krainy znane z greckiej mitologii — Elizjum, podziemny świat i Atlantydę!
Zmierz się z legendarnymi próbami i stań oko w oko z samymi bogami, w tym m.in. z Persefoną, Hadesem, Posejdonem!
Zanurz się głęboko w uniwersum Assassin's Creed i odkryj tajemniczą potęgę Pierwszej Cywilizacji.