The Fate of Atlantis - DLC
İkinci DLC olan The Fate of Atlantis'te, kahramanınızın gerçek gücünü keşfetmek ve İlk Uygarlığın gizemlerini ortaya çıkarmak için Yunan mitolojisinin efsanevi dünyasına dalın.
Efsanevi zorlukları göğüsleyin ve Persephone, Hades, Poseidon ve daha birçok tanrıyla bizzat tanışın!
Assassin's Creed hakkındaki bilgilerin daha derinine inin ve İlk Uygarlığın gizemli gücünü ortaya çıkarın.