Trial Weekend
From outcast to living legend, embark on an odyssey to uncover the secrets of your past and change the fate of Ancient Greece.
From lush vibrant forests to volcanic islands and bustling cities, start a journey of exploration and encounters in a war torn world shaped by gods and men.
Your decisions will impact how your odyssey unfolds. Play through multiple endings thanks to the new dialogue system and the choices you make. Customize your gear, ship, and special abilities to become a legend.