Sezon Bileti
Saklı Olanlar: Bayek ile maceranıza, Origins'teki olaylardan yıllar sonra ve yepyeni bir bölgede, Saklı Olanlara liderlik ederken devam edin.
Roman Centurion Paketi: Roma'nın en azılı askerlerinin aslan postlarını kuşanarak, özel teçhizat setinizi 2 silah, 1 kalkan ve 1 binekle tamamlayın.
Horus Paketi: Mısır'ın Gökyüzü Tanrısı Horus, bu özel kıyafet ile Suikastçınıza özel bir iyilik yapıyor. 1 binek, 2 yay ve 1 kalkan içerir.