The Curse of the Pharaohs - DLC
Journey with Bayek to the city of Thebes after he receives reports of mysterious events. Upon his arrival, Bayek discovers a curse has descended upon the region, transforming Thebes into a living nightmare. To lift this curse, Bayek must investigate its cause while fighting beasts once believed to be just legend.