The Curse Of The Pharaohs
Gizemli olaylara dair haberler alan Bayek ile Teb şehrine yolculuk edin. Bayek, gelişiyle birlikte bölgeyi saran, Teb'i yaşayan bir kabusa dönüştüren bir laneti keşfediyor. Bayek, bu laneti kaldırmak için önce nedenini araştırmalı ve bu sırada bir zamanlar sadece efsane olduğuna inanılan yaratıklarla savaşmalı.