The Hidden Ones
Kardeşliğin doğumundan yıllar sonra, Bayek, isyancı bir örgüt ile işgalci Roma güçleri arasındaki çatışmayı araştırmak için Sina Yarımadası'na çağrıldı. Barış getirmeyi amaçlayan Bayek, bir gün Assassin's Creed olarak tanınacak olan kodu şekillendirmeli.
Bu ilk genişletme, sizi Kardeşliğin oluşum hikayesini daha da derinleştiren bir göreve çıkararak, Assassin's Creed Origins'e yeni içerikler getiriyor. Etkileyici güzelliğiyle Sina bölgesini keşfedin ve size Kardeşlik hakkında yepyeni bir bakış açısı sağlayacak yeni karakterlerle tanışın.