Assassin's Creed Origins
Od pustyń po bujne oazy, od Morza Śródziemnego po katakumby Gizy, żegluj w dół Nilu i walcz z niebezpiecznymi starożytnymi frakcjami i dzikimi bestiami, odkrywając gigantyczny i nieprzewidywalny kraj.