Edycja Premium Assassin's Creed Shadows
Cyfrowa Edycja Premium Assassin's Creed Shadows obejmuje grę podstawową, rozszerzenie „Szpony Awaji” (ponad 10 godzin dodatkowej zawartości) i podwójny pakiet Sekiryu.
Graj jako Naoe, niezwykle zwinna shinobi, i wykorzystuj światło, dźwięk i cienie, by unikać wykrycia. Wdzieraj się do wrogich twierdz, wykorzystując liczne opcje parkour, w tym nową linę z kotwiczką, odwracaj uwagę strażników za pomocą shurikenów i bomb dymnych, a także zabijaj swoje cele za pomocą ukrytego ostrza.
Jako samuraj Yasuke pokonuj wroga po cichu za pomocą łuku lub wykonuj niszczycielskie kombinacje za pomocą swojej katany lub naginaty.
Wkrocz do świata feudalnej Japonii w niedostępny dotąd sposób! Od majestatycznych miast zamkowych po pełne spokoju chramy i piękną naturę – Assassin's Creed Shadows oferuje zapierający dech w piersiach otwarty świat, w którym dynamicznie zmieniające się pory roku i pogoda oraz zniszczenia środowiskowe wpływają na twoją taktykę.
Doświadcz prawdziwego skoku w następną generację dzięki wykorzystującej silnik Anvil grze Assassin's Creed Shadows. Eksploruj świat, który ożywa dzięki globalnemu oświetleniu wykorzystującemu śledzenie promieni, generowanych w czasie rzeczywistym odbiciom, zwirtualizowanej geometrii oraz dynamicznym cząsteczkom wiatru i środowiska.
Czy jesteś weteranem gier z serii Assassin's Creed, czy też stawiasz w niej pierwsze kroki – feudalna Japonia czeka! Dołącz do liczącej miliony graczy społeczności i odkryj tytuł, który GameSpot opisuje jako „samą frajdę”, Eurogamer jako „najlepszą z nowych gier Assassin's Creed”, zaś GamingTrend jako „nowe standardy dla całej serii”.