Seçkin Başlangıç Paketi - Assassin's Creed Shadows
Seçkin Başlangıç Paketi; Naoe ve Yasuke için 2 özel yeni silah, 5 ustalık puanı ve ekstra eşyalar, oyun içi para birimi, kaynaklar ve daha fazlasını açmada kullanılabilen, 700 bonus Helix Kredisi'nin de dâhil olduğu 4.200 Helix Kredisi içerir.