Assassin’s Creed Shadows
Experience an epic action-adventure story set in feudal Japan! Become a lethal shinobi assassin and powerful legendary samurai as you explore a beautiful open world in a time of chaos.
Explore the captivating open world of feudal Japan, from spectacular castle towns and bustling ports to peaceful shrines and war-ravaged landscapes. Adventure through unpredictable weather, changing seasons, and reactive environments.
Become Naoe, a shinobi Assassin, and Yasuke, a legendary samurai, as you experience their riveting stories and master their complementary playstyles. As Naoe, use stealth to avoid detection and agility to confound your enemies. As Yasuke, strike your foes with lethal precision and power.
Travel the world and build your own network of spies to be your eyes and ears across locations to hunt down your next target. Along the way, recruit new allies with unique abilities to help accomplish your missions.
Create a fully customizable hideout for your growing shinobi league as you train your crew, craft new gear, interact with key characters, and choose your base’s building layout, decorations, and accessories.