Altın Sürüm
Savaşlar kırıp geçirecek. Krallıklar devrilecek. Gaddar savaşçılarınızla düşmanın üzerine akın edin, yabancı toprakları keşfedin, fethedin, yurt edinin... Viking çağı başlıyor!
Londra, 1868. Sanayi Devrimi'nin ortasında bir yer altı örgütüne liderlik ederek aksiyon, entrika ve acımasız savaşlarla dolu bu macerada şehirdeki yozlaşmanın hükmüne son verin.
Küstah ve asi Jacob Frye olarak kavgaya hazır olun, çeşitli silahlarınızla düşmanlarınızı şimşek hızında çoklu öldürmeler veya karşı hamlelerle yere serin. İkiz kardeşi Evie ile ise sessiz ve hızlı saldırıyı mükemmelleştiren amansız bir Suikastçı olarak gizlilik sanatında ustalaşın.
Buckingham Sarayı'ndan Big Ben'e kadar Viktoryen Londra'nın devasa açık dünyasında savaşıp zaferler kazanın. Düşmanlarınızı alt etmek için hareket eden araçlarda parkur yapın veya cesur bir baskından kaçın, sınır tanımayan sokak yarışlarına katılıp araçları soyun veya Thames Nehri'nin buharlı gemilerini kullanıp ortalığı birbirine katın.
Elit tabakaya meydan okuyup rakip çeteleri yenebilecek tek güç olmak için Büyük Britanya'nın en azılı çetesini kurun. Londra'nın yer altı dünyasını ele geçirmek için cephaneliğinizi kullanarak düşman sığınaklarını ele geçirin. Tren soymaktan çocuk işçileri kurtarmaya kadar Londra'nın tehlikeli sokaklarına adalet getirin.