Kuba Rozpruwacz
Whitechapel, rok 1888, legendarna „Jesień Grozy”. Dwadzieścia lat po tym jak Evie i Jacob Frye'owie wyzwolili Londyn spod władzy Templariuszy, przez miasto przetacza się fala makabrycznych zbrodni, z jakimi Scotland Yard nie miał jeszcze do czynienia.