Straszliwe zbrodnie
Inspirowany serią kryminalnych opowiadań, pakiet ten obejmuje dziewięć misji, które toczą się w jednej z najbardziej legendarnych londyńskich dzielnic i prowadzą do zaskakującego finału.
W ramach tego trybu rozgrywki, który jest absolutną nowością w serii Assassin's Creed, musisz używać szarych komórek, by rozwiązywać zagadki i łączyć tropy, prowadzące do wyjaśnienia tych straszliwych zbrodni.