The Dreadful Crimes
Meşhur ucuz roman hikâyelerinden esinlenerek hazırlanan bu pakette, Londra'nın en ünlü mekanlarında geçen ve final görevinde neticeye kavuşacak olan dokuz ayrı görev bulunuyor.
Tarihin en önemli simalarından biri olan genç Sir Arthur Conan Doyle ile birlikte çalış.
Assassin's Creed deneyimine yepyeni bir oynanış tarzı getiren bu hikâyede tüyler ürpertici suçları çözmek için zekânı kullanarak ipuçlarını bulman gerekiyor.