Ostatni Maharadża
Wesprzyj Duleepa Singha w dążeniach do odzyskania należnego mu tronu maharadży. Chcąc odzyskać swoje dziedzictwo, będzie musiał zadrzeć z Templariuszami i wystawi na próbę swoją przyjaźń z królową. Odkryj dziesięć zupełnie nowych misji osadzonych w Londynie!