The Last Maharaja
Maharaja olarak doğuştan hakkı olanı geri almak için mücadele eden Duleep Singh'e yoldaş ol. Mirasını geri almak için atıldığı mücadelede Singh, Tapınakçılarla karşı karşıya geliyor ve Kraliçe ile dostluğunu test ediyor. Londra'da geçen 10 yeni görevi keşfet!