Edycja Deluxe
Pakiet Szkutniczy Berserka zawiera majestatyczną łódź z niepowtarzalnym galionem i żaglami.
Pakiet Osadniczy Berserka otwiera nowe możliwości zmiany wyglądu twojej angielskiej osady.