Ragnarök Edition
The Ragnarök Edition includes the base game and the Dawn of Ragnarök major expansion.
Play as a Viking warrior in this action-adventure game set in England’s Dark Ages. Explore a dynamic open world, raid your enemies, and grow your settlement to earn your place among the gods in Valhalla...