Relive the most ambitious battle in Viking history. Sail to the war-torn kingdom of Frankia and besiege the fortified city of Paris. Fight the merciless forces of Charles the Fat and form strategic alliances to safeguard your clan’s future.
Upgrade to the season pass for instant access to Wrath of the Druids and The Siege of Paris expansions, PLUS The Legend of Beowulf bonus quest!