Assassin's Creed Valhalla - The Siege of Paris
Viking tarihinin en müthiş askerî mücadelesini yeniden yaşayın. Savaş yorgunu Fransa Krallığı'na yelken açarak Paris şehrini kuşatın. Şişman Karl'ın acımasız güçlerine karşı savaşırken klanınızın geleceğini güvenceye alacak stratejik ittifaklar da geliştirin.
Sezon Kartı'na yükselterek Wrath of the Druids ve Siege of Paris genişletmeleri ile Legend of Beowulf ilave görevine erişim kazanın.