Assassin's Creed Valhalla – Oblężenie Paryża
Weź udział w najbardziej ambitnej wyprawie w dziejach wikingów. Pożegluj do rozdartego wojną królestwa Franków i przyłącz się do oblężenia Paryża. Staw czoła bezlitosnym oddziałom Karola Otyłego i zawieraj strategiczne sojusze, by zabezpieczyć przyszłość swego klanu.
Wzbogać grę o Season Pass, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do rozszerzeń Gniew Druidów i Oblężenie Paryża oraz do dodatkowego zadania – Legendy o Beowulfie!