Asterigos: Curse of the Stars
Odkryj dawno zapomniane tajemnice i ukryte ścieżki w tym świecie high fantasy, w którym czekają Cię emocjonujące walki, połączone ze sobą mapy pełne miejsc do odkrycia i wciągająca fabuła kształtowana przez Twoje wybory. Graj jako Hilda – odważna młoda wojowniczka z Northwind Legion, która wyrusza w podróż do przeklętego miasta, aby uratować zaginionego ojca. Łączący elementy rozgrywki zainspirowane grami soulslike z lżejszą, dynamiczną walką tytuł stanowi powiew świeżości w gatunku współczesnych gier akcji RPG, oferując idealną równowagę między wyzwaniami a eksploracją.
Eksploruj wspaniałe, zainspirowane klasyczną grecką architekturą miasto Aphes i odkryj tajemnicę ciążącej nad nim klątwy.
Walcz z ponad 60 różnymi wrogami i 22 bossami w głównej kampanii i zadaniach pobocznych.
Zdecyduj o losie Aphes. Każdy wybór podjęty w Asterigos ma znaczenie i kształtuje fabułę.
Znajdź ponad 100 przedmiotów kolekcjonerskich, wykonaj liczne zadania poboczne i bądź kowalem własnego losu w trybie NewGame+.
Witaj w Aphes – pełnym magii i cudów mieście zainspirowanym przez starożytny Rzym i klasyczną grecką architekturę. Od spowitych mgłą ulic bazaru po mroczne kanały, enigmatyczne lasy na obrzeżach miasta i głębokie szczeliny wypełnione lśniącymi kryształami – Aphes jest pełne piękna i niebezpieczeństw.
Za pięknem Aphes kryje się mnóstwo niebezpieczeństw. Walcz z 60 różnymi potworami i 22 wyjątkowymi bossami – każdy z własnymi mechanizmami walki.
Każdy wybór i każda decyzja ma znaczenie. Podczas podróży w Aphes odkryjesz tajemnice ciążącej nad miastem klątwy i poznasz historię miasta poprzez rozmowy, znalezione dokumenty i przerywniki filmowe, a także dziennik, w którym Hilda umieszcza swoje rysunki i przemyślenia.