Asterigos: Mini Digital Art Book
Kendini Asterigos: Curse of the Stars'ın büyüleyici dünyasına bırak. Bu özenle hazırlanmış dijital sanat kitabı, seni oyunun dünyası ve oluşturma sürecinde bir seyahate çıkaracak!