Asterigos: Wyposażenie Legionu Północnego Wiatru
Wyposażenie Legionu Północnego Wiatru składa się z wyjątkowego pancerza i zestawu amuletów, które wzmocnią twoją postać w początkowej fazie rozgrywki.
Pancerz sławnego wojownika Legionu Północnego Wiatru. Tradycyjnie wszyscy jego wojownicy musieli przejść próbę burzy. Ten zestaw pancerza, mistrzowsko wykuty przez Anbariego, jest w stanie wytrzymać najtrudniejsze warunki.
Carl, brat Hildy, wręczył jej tę drewnianą broszę o kształcie ukochanego ogara wojennego rodziny z okazji 5. urodzin dziewczyny. To jedna z niewielu pamiątek, jakie zostały jej po zmarłym bracie.
Hilda otrzymała ten medalion po wykonaniu pierwszego zadania jako wojowniczka Legionu Północnego Wiatru. Dowódca Harold wręczył go jej osobiście na znak uznania i aby pamiętała, że prawdziwa wojowniczka musi zawsze nad sobą panować.