Asterigos: Northwind Legion Teçhizatı
Northwind Legion Teçhizatı, oyunun başlarında karakterlerin gücünü artırmaya yardımcı olacak özel bir zırh ve birkaç takı içerir.
Northwind Legion'da saygı duyulan savaşçıların zırhı. Geleneğe göre Northwind Legion'daki tüm savaşçıların Tempest Sınavı'nı geçmesi gerekirdi. Anbari tarafından ustalıkla üretilen bu zırh seti, her türlü zorlu koşula dayanıklıdır.
Ailesinin pek sevgili savaş tazısı şeklindeki bu ahşap broşu Hilda'ya beşinci yaş gününde erkek kardeşi Carl vermişti. Bu broş, aynı zamanda vefat eden kardeşini Hilda'nın kalbinde yaşatan sayılı eşyalardan biri.
Bu madalyon, Hilda'ya Northwind Legion savaşçısı olduktan sonraki ilk görevini tamamladığında verilmişti. Komutan Harold bunu Hilda'ya takdirinin bir simgesi olması ve yetişkin, gerçek bir savaşçı gibi duruşundan ödün vermemesini hatırlatması için bizzat takdim etti.