Asterix & Obelix – Slap them all! 2
Spokojne życie Asteriksa, Obeliksa i innych mieszkańców wioski zostaje przerwane nieoczekiwaną wizytą Draczniksa, który przybył prosić o pomoc. Informuje naszych bohaterów, że jego ojciec – Oceanoniks – trafił do rzymskiego więzienia za kradzież, której nie popełnił...
Orzeł Lutecji, bezcenny złoty emblemat legionów rzymskich, został skradziony, a winą obarczono niewinnego człowieka! Asteriks obiecuje zbadać sprawę i prosi Draczniksa, by dla własnego bezpieczeństwa pozostał w wiosce. Dwóch galijskich wojowników wyrusza do Lutecji, aby zasięgnąć informacji u znajomego, który wie o wszystkich intrygach i plotkach w mieście... A znając naszych bohaterów, solidna dawka celnie wymierzonych kuksańców szybko przybliży ich do odpowiedzi, których szukają podczas swojej podróży!
Asterix & Obelix – Slap them all! 2 to dynamiczna gra typu Beat’em Up z oryginalną fabułą. W drodze do celu odwiedzisz wiele różnych miejsc: zapomniane ruiny w mrocznym lesie, największy obóz Rzymian, jaki kiedykolwiek powstał, a nawet Lutecję... Odbędziesz podróż do odległych krain, wypełnioną zróżnicowaną scenerią, obfitującą w liczne spotkania i, oczywiście, naszpikowaną odpowiednią dawką bijatyki! Wszystkiemu temu towarzyszą oryginalne animowane cutscenki, dzięki którym fabuła jest jeszcze ciekawsza!
Asterix & Obelix – Slap them all! 2 wynosi walkę na nowy poziom z większą liczbą wrogów i bossów, a także z wieloma nowymi funkcjami i ulepszeniami rozgrywki. Oprócz unikatowych ruchów, Asteriks i Obeliks mogą „szarżować”, przeprowadzając bardziej dynamiczne i płynne ataki. Do dyspozycji mają też Tryb Furii oraz dewastujący przeciwników Ostateczny atak. Nie wspominając już o możliwości niszczenia niektórych elementów środowiska oraz rzucania beczkami i menhirami podczas walki!