Asterix & Obelix: Slap them All!
Aileniz veya arkadaşlarınızla birlikte (yerel çok oyunculu mod) Asterix ve Obelix olarak oynayın!
Macera modu bölümleri, mevcut Asterix ve Obelix albümlerine dayalıdır. Oyunda aynı zamanda oyuna özel olarak tasarlanmış bir bölüm de mevcuttur.