Asterix & Obelix XXXL : The Ram From Hibernia
W Hibernii nic się nie marnuje, mimo że wszystko wyrzucamy... Zwłaszcza Rzymian.
Tymczasem w Hibernii (dziś znanej jako Irlandia) Keratine, córka wodza Irishcoffiksa, wzywa na ratunek Asteriksa i Obeliksa, ponieważ potrzebuje pomocy w pokonaniu rzymskiej inwazji i odzyskaniu ukochanego złotego barana jej ojca. Podczas tej misji będziesz kontrolować swoich ulubionych bohaterów i używać pięści oraz wszelkich otaczających obiektów, prąc przed siebie i wyrzucając Rzymian w powietrze!
6 nowych światów do odkrycia od Galii po Hibernię (Irlandia) w oryginalnej przygodzie inspirowanej kultowym światem naszych galijskich bohaterów!
Po raz pierwszy zagraj jako Asteriks i Obeliks w trybie lokalnej współpracy dla maks. 4 graczy na tym samym ekranie.
Oferujemy nowe wrażenia z gry, korzystając z szerokiej gamy przedmiotów znalezionych podczas podróży, ale oczywiście nadal możesz łapać Rzymian!
Dzięki tej grze 3D (z widokiem z góry) z oszałamiającą grafiką i uniwersalnym humorem, zarówno fani serii jak i zwykli gracze będą zachwyceni powrotem do świata Asteriksa i Obeliksa.