Asterix & Obelix XXXL : The Ram From Hibernia
Hibernia’da geçen yepyeni bir hikâyede Asterix ve Obelix’e katılın! 4 oyuncuya kadar destekleyen yerel bir birlikte oynama modunda nefes kesen aksiyon-macera türü bu oyunu keşfedin!
Yıllardan M.Ö. 50. Galya, tamamen Romalıların işgali altında. Yani aslında tamamen değil... Boyun eğmeyen küçük bir Galyalı köyü, hâlâ istilacılara karşı direniyor.
Başarıyı ve ödülleri elde edebilmek için yüksek beceri gerektiren seviyelerindeki meydan okumalarla bu oyunun tekrar oynanabilirliği oldukça yüksektir.
Hem serinin hayranları hem de diğer sıradan oyuncular, göz alıcı grafiklere ve herkese hitap eden espri anlayışına sahip bu 3B (yukarıdan görünüm) oyun ile Asterix ve Obelix’in dünyasını bir kez daha ziyaret etmiş olmaktan büyük keyif alacaklar.