Asteroids: Recharged
Oryginalna kosmiczna strzelanka wchodzi do nowoczesności z ponadświetlną prędkością! Asteroids: Recharged została stworzona na nowo z myślą o współczesnych graczach i cechuje się intensywną oprawą wizualną, nowymi potężnymi zdolnościami, a także oryginalną ścieżką dźwiękową od nagradzanej kompozytorki muzyki do gier wideo – Megan McDuffee.
Asteroids: Recharged to znany, ale odświeżony i uwspółcześniony świat, który rzuci wyzwanie zarówno oldschoolowym, jak i najnowszym graczom. 30 wyjątkowych i kreatywnych poziomów pełnych misji przenosi kosmiczną strzelankę na nowe terytorium, wraz z lokalnymi i globalnymi tabelami rankingowymi.